בכדי לסייע לך באיתור התפקיד הבא ומתוך רצון להרחיב את היצע החלופות העומד בפניך, אנו מעמידים לרשותך רשימת חברות ומשרות פנויות.
רשימה זו מבוססת על רשת הקשרים שלנו, והיא תתעדכן באופן תדיר.
אם אתה מכיר חברות נוספות ותפקידים פתוחים – ואתה מעוניין לשתף בהם את אנשי Better Place הנמצאים בתהליך חיפוש,
נשמח אם תעדכן אותנו בכך.

כמו כן, אם ברצונך לקבל עדכון למייל הפרטי שלך על תוספת/ עדכון
של משרות חדשות באתר, אנא הזן את כתובת המייל העדכנית שלך בתיבת "Follow by email".

בהצלחה,
משאבי אנוש
________________________________________________________________________________________________________________________

יום שלישי, 28 במאי 2013

UPS

UPS

על החברה:

UPS, חברת השילוח הגדולה בעולם, מציעה את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות לסנכרון תנועה של סחורות, מידע וכספים, ובכך הופכת את העולם לנגיש ולזמין יותר. בכל קצוות הגלובוס רכבי UPS ושליחיה מזוהים בקלות לפי הצבע החום אשר הפך לסמל המסחרי שלה. ממשרדיה הראשיים שבאטלנטה, ג'ורג'יה, UPS מובילה עם:
  • 400,000 עובדים
  • 220 יעדים ברחבי העולם
  • 16.3 מיליון חבילות ביום
  • 100 אלף רכבים חומים
  • צי של כ- 560 מטוסים (חברת התעופה התשיעית בגודלה בעולם)
UPS בישראל
UPS החלה את פעילותה בישראל בשנת 1994. בישראל חברת OPSI (שינוע בינלאומי) בע"מ משמשת קבלן שירות מורשה של UPS. נתונים כלליים:
  • 5 סניפים
  • מעל 900 עובדים
  • 6 טיסות שבועיות
  • כ-170 רכבי הפצה חומים

אתר החברה -https://www.ship.co.il/

רשימת משרות:

משרות סטודנט:
מתפעל: טיפול בחבילות לפני העלייה למטוס.
מינימום 3 משמרות בשבוע בין השעות 15:30-24:30 משמרת אחת ביום ו' או שבת.
30 ₪ לשעה.
בקרת נתונים: הקלדת נתונים למערכת.
מינימום 3 משמרות בשבוע בין השעות 15:30-24:30/ 17:00-2:00.
32 ₪ לשעה.
ממיין: מיון חבילות לפי אזורים, העמסה לרכבים.
מינימום 3 משמרות בשבוע בין השעות 19:45- 1:30. 
170 ₪ למשמרת.
בילינג סטודנט: ניהול תיקי לקוחות פיננסים.
ימים א'-ה' בין השעות 8:00-14:00.
28 ₪ לשעה.

נציג צוות פנים ארצי 

יצירת קשר:

איש קשר: שירן מויאל
טלפון: 073-2170302
e-mail: shiranm@ups.co.il



תיאור התפקיד
הגדרת התפקיד:   נציג צוות  פנים ארצי

מחלקה: שירות לקוחות
מדווח ל (תפקיד): ראש צוות

טיפול בפניות לקוח ומתן פתרונות ללקוחות בתחום השילוח. מתן שירות טלפוני מקצועי, אדיב בטיפול במשלוחי UPS ומסירת מידע ללקוחות החברה. תחזוקת לקוחות מועדפים המשתייכים לצוות (בהתאם לאזור גיאוגרפי).
אופי העבודה
שיפור מתמיד של איכות השירות המוענק ללקוח והבטחת שביעות רצונו.
מטרת התפקיד


תחומי אחריות ודרישות התפקיד
·         קיום תקשורת עם לקוחות החברה וקבלת פניות לקוח.
·         חולייה מקשרת בין מחלקת שירות הלקוחות לבין מחלקות אחרות בחברה.
·         ביצוע מעקב ובקרה אחר פניות לקוח שהועברו לטיפול גורמים אחרים מחוץ למחלקת שירות לקוחות.
·         ביצוע נהלים והוראות ועמידה בביצועים כפי שהותוו ע"י מנהל מוקד השירות ומנהל שירות הלקוחות.
·         מסירת מידע אמין, מדויק ומקצועי ללקוח.
1. כללי
·         מתן מידע ללקוח.
·         פתירת בעיות לקוחות אשר לא מצאו פתרונם ע"י נציגי השירות.
2. טיפול בפניות לקוח
·         יש להיות זמינים ללקוח.
·         יש להעניק שרות אדיב ומנומס.
·         יש למסור מידע מעודכן ואמין.
·         יש לנסות ולמצוא פתרונות שישביעו את רצון הלקוח.
·         יש להקפיד על מתן שירות איכותי.
3. אופי השירות ללקוח
·         מאפייני ביצוע עיקריים
·         קיום קשר אישי עם הלקוחות המועדפים וקשר מתמיד לצורכי הלקוח.
·         מעקב יזום אחר משלוחי הלקוחות המיוחדים ותחזוקת לקוחות.
·         זמן מענה טלפוני.
·         כמות שיחות ממוצעת ביום.
·         פרק הזמן מכלל המשמרות שבו הנציג אינו זמין (DND).
·         כמות שיחות ננטשות.
·         זמן ממוצע של שיחה.
·         יעילות הטיפול ואופן ההתייחסות ללקוח ולפנייתו.
·         הגדלת Revenue לקוחות.
מאפייני ביצוע עיקריים
רקע קודם, כישורים וניסיון
12 שנות לימוד ותעודת בגרות.
שירות צבאי מלא.
רקע קודם
·         מיומנויות תקשורת ויחסי אנוש טובים.
·         תקשורת בין אישית טובה.
·         כושר ביטוי מצוין.
·         יכולת עבודה בצוות.
·         ניסיון בעבודה מול מחשב.
·         הכרת תוכנות שימושיות (Office).
·         אסרטיביות.
·         תודעת שירות גבוהה
·         יכולת עמידה בתנאי לחץ
כישורים