בכדי לסייע לך באיתור התפקיד הבא ומתוך רצון להרחיב את היצע החלופות העומד בפניך, אנו מעמידים לרשותך רשימת חברות ומשרות פנויות.
רשימה זו מבוססת על רשת הקשרים שלנו, והיא תתעדכן באופן תדיר.
אם אתה מכיר חברות נוספות ותפקידים פתוחים – ואתה מעוניין לשתף בהם את אנשי Better Place הנמצאים בתהליך חיפוש,
נשמח אם תעדכן אותנו בכך.

כמו כן, אם ברצונך לקבל עדכון למייל הפרטי שלך על תוספת/ עדכון
של משרות חדשות באתר, אנא הזן את כתובת המייל העדכנית שלך בתיבת "Follow by email".

בהצלחה,
משאבי אנוש
________________________________________________________________________________________________________________________

יום שלישי, 4 ביוני 2013

מאיר

מאיר, חברה למכוניות ומשאיות בע"מ

על החברה:

מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע”מ הוקמה בשנת 1967 כיבואנית בלעדית של מוצרי חברת וולוו השוודית. בתחילה ייבאה מכוניות ובהמשך משאיות, אוטובוסים, מנועים וציוד מכני כבד.
עם השנים התפתחה החברה והקימה רשת שירות ומכירות מתקדמת עם מערך לוגיסטי תומך ומגוון שירותים משלימים כגון ליסינג, טרייד-אין, ביטוח, מימון וכד'. במהלך שנות ה 90 הצטרפו לחברה מותגי רכב נוספים ובהם: הונדה (מכוניות, אופנועים ומנועים), יגואר מכוניות ורנו משאיות.
בנוסף לפעילות של יבוא הרכב הקימה ורכשה "מאיר" חברות נוספות מתחומי פעילות משיקים או משלימים שהתגבשו לכדי קבוצת הרכב המובילה בישראל. הרץ השכרת רכב, "אוטוסנטר" רכבים מיד שניה, 'קווים' תחבורה ציבורית, 'מרכבים' תעשיות מתכת- יצור מרכבי אוטובוסים, חברת קוגול יוניטרייד – יבואנית צמיגי מישלן,  "מאיר רמות" שירותי ביטוח, הפניקס הישראלי ועוד.

אתר החברה -http://www.mct.co.il

רשימת משרות:

  • מנהלי/ות מרכזי שירות ברחבי הארץ
  • נציג/ות  שירות טכני


יצירת קשר:

איש קשר: קרןטלפון:  03-5689996e-mail: keren_ah@013net.net



למערך השירות של הרכב הכבד דרושים/ות:
      1-     מנהלי/ות מרכזי שירות ברחבי הארץ

·         ניסיון בניהול עובדים
·         ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד
·         ניסיון בשירות ושיווק הפעילות מול לקוחות
·         השכלה אקדמאית – יתרון
·         ניסיון בענף – יתרון גדול




 2- נציג/ות  שירות טכני

תאור המשרה:
אחריות כוללת לטיב השירות והובלת המרכז שירות לעמידה ביעדים
תמיכה ובקרה לעמידה באמות המידה של היצרן.
תמיכה ומתן מענה לבעיות טכניות ובנושאי שירות
 עבודה מול לקוחות המרכז שרות ובקרה על תביעות אחריות


דרישות
·         הנדסאי/ת מהנדס/ת מכונות - יתרון
·         בעל הסמכה או רקע בתחום
·         יכולת טכנית גבוהה ,
ניסיון בתחום –יתרון .