בכדי לסייע לך באיתור התפקיד הבא ומתוך רצון להרחיב את היצע החלופות העומד בפניך, אנו מעמידים לרשותך רשימת חברות ומשרות פנויות.
רשימה זו מבוססת על רשת הקשרים שלנו, והיא תתעדכן באופן תדיר.
אם אתה מכיר חברות נוספות ותפקידים פתוחים – ואתה מעוניין לשתף בהם את אנשי Better Place הנמצאים בתהליך חיפוש,
נשמח אם תעדכן אותנו בכך.

כמו כן, אם ברצונך לקבל עדכון למייל הפרטי שלך על תוספת/ עדכון
של משרות חדשות באתר, אנא הזן את כתובת המייל העדכנית שלך בתיבת "Follow by email".

בהצלחה,
משאבי אנוש
________________________________________________________________________________________________________________________

יום שלישי, 18 ביוני 2013

מדנס סוכנות לביטוח

מדנס סוכנות לביטוח בע"מ

על החברה:

מדנס סוכנות לביטוח בע"מ היא סוכנות הביטוח העצמאית הגדולה בישראל, המספקת שירותי ביטוח ל-1,000,000 לקוחות ומטפלת בכ- 80,000 תביעות בשנה למען לקוחותיה. לאורך 40 שנות קיומה פעלה מדנס רבות לשיפור רווחת הפרט, ושמה לה למטרה להעניק פתרונות ביטוח חדשניים וייחודיים, שיעניקו הגנה אמיתית לציבור מבוטחיה. המקצועיות והניסיון הנצבר של מדנס הפכו אותה לספק הנבחר על ידי קהילות ועסקים רבים בישראל, כדוגמת קהילות הרופאים, עוה"ד, רו"ח, חברות הייטק, אקדמיות, משרתי הקבע וגמלאי צה"ל ועוד רבים אחרים.

אתר החברה -http://www.madanes.com


רשימת משרות:

נציג/ת שירות לקוחות 

יצירת קשר:




שם המשרה : מדנס סוכנות לביטוח  -  נציג/ת שירות לקוחות
תאריך עדכון המשרה : 11/06/2013
יח' ארגונית
מדנס סוכנות לביטוח / חטיבת בריאות / מוקד שירות בריאות קולקטיבים
מנהל ישיר
מנהלת המוקד
קוד משרה
JB-75
תיאור המשרה

(תכולת תפקיד)
מתן מענה טלפוני מקצועי לכל הפונים לחטיבת הבריאות.
הנציגים יעברו קורס הכשרה ייעודי.
במסגרת התפקיד :
מתן מענה מקצועי לפונים, קבלת עדכונים ממבוטחים, קבלת הפניות הראשונות ומתן הנחיות למבוטחים במקרה תביעה, העברת הטיפול בתביעה לצוות התביעות ועדכון המבוטח על סטאטוס הטיפול.
דרישות המשרה
(מקצועי / אישיותי / השכלה
)
ניסיון וידע מקצועי:

ניסיון בעבודה במוקדי שירות – יתרון משמעותי
הכרות עם תחום ביטוחי בריאות - יתרון
כישורים בינאישיים / מיומנויות:
תודעת שירות מפותחת
שליטה במחשב:  outlook – ברמה גבוהה, Excel, Word, – הכרות טובה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
כושר ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
יכולת עבודה בצוות

דרישות השכלה:
בגרות מלאה – חובה
תואר ראשון - יתרון
היקף משרה
המוקד פעיל בין הימים א' עד ה' בין השעות : 08:00 – 17:00
משמרת של 8 שעות ביום.
משמרת ראשונה : 08:00 – 16:00
משמרת שנייה :    09:00 – 17:00
תנאי העסקה
שכר שעתי : 24 ₪ לשעה. לאחר 6 חודשים עדכון ל 26 ₪ לשעה.
בנוסף מודל תמריץ חודשי על פי עמידה ביעדים.
מענק התמדה לאחר 12 חודשים בתפקיד.
התחייבות ראשונית לעבוד 6 חודשים בתפקיד.
דגשים מיוחדים
אפשרויות קידום לאחר לפחות שנה בתפקיד.
עבודה בסוכנות ביטוח מהמובילות והגדולות בארץ (300 עובדים) הפעילה למעלה מ 40 שנה.
הזדמנות לרכוש מקצוע מבוקש ולהתפתח מקצועית ואישית בתחום הביטוח.
למצטיינים ולמתאימים אפשרות למימון לימודים לטובת רישיון סוכן ביטוח והתמחות בארגון.
העבודה ברח' השלושה, ת"א.
הנחיות למשלוח קורות חיים
קו"ח יש לשלוח לכתובות מייל : ssayag@madanes.commadanes@cvwebmail.com
לציין תמיד בשורת הנושא את שמו המלא של המועמד + התפקיד וקוד המשרה אליה הופנה.
לשאלות ניתן לפנות לשי סייג – מנהל משאבי אנוש – 03-6380491